مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 شهریور 1400 ساعت 06:452021-09-02سياسي

فارس من| رفع بوی نامطبوع اطراف فرودگاه امام عزم ملی می خواهد


چندین سال است علیرغم وعده های مسؤولان برای برطرف کردن منابع انتشار بوی نامطبوع در اطراف فرودگاه امام خمینی(ره) و شهرک واوان، هنوز این بوی بد مردم ساکن آنجا را اذیت می کند و معظلی هم برای مسافران داخلی و خارجی فرودگاه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، دفع فاضلاب و پسماند تهران همواره مساله مهمی بوده است، به نحوی که عدم مدیریت در تصفیه فاضلاب، جمع آوری آب های سطحی و دفع پسماند آسیب های فراوانی در پی دارد.

شناسایی 25 منبع انتشار بوی بد بیش از 20 سال است که مردم شهرک واوان با استنشاق بوی بد دچار بیماری های ریوی و تنفسی شده اند، همچنین در مسیر فرودگاه امام خمینی(ره) مسافران داخلی و خارجی با این بوی نامطبوع مواجه می شوند که وجهه ، خواستار پیگیری این موضوع شده اند که خبرنگار ما از مسؤولان مربوطه این موضوع را پیگیری کرده است.

برای دفن پسماند مکان دیگری جایگزین شود/ ظرفیت آرادکوه پر شده است سعید محمودی مدیر محیط زیست استان تهران در گفت و گو با خبرنگار فارس در تهران، با اشاره به دلیل اصلی انتشار بوی بد اظهار کرد: بوی نامطبوع حومه کهریزک و شهرستان اسلامشهر می تواند دلایل مختلفی مثل عدم سازماندهی آب های سطحی، دامپروری و فاضلاب در محدوده باشد ولی پسماند آرادکوه سهم بیشتری دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| رفع بوی نامطبوع اطراف فرودگاه امام عزم ملی می خواهد

فارس من| رفع بوی نامطبوع اطراف فرودگاه امام عزم ملی می خواهد